lastmod

محبت و عشق زیاد به همسر عوارضی دارد جدی

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ

عوارض محبت زیاد ؛ گاهی کمتر عشق به همسرتان بورزید

اهمیت رعایت نکات همسرداری در دوام زندگی مشترک توام با عشق همیشه قابل توجه بوده است.اگر شما هم می خواهید با عشق به همسرتان زندگی آرامی را تجربه کنید این راهکارها را در زندگی خود پیاده کنید.عوارض محبت زیاد



عشق به همسر بسیاری از زنان در برقراری ارتباط عاطفی با همسرانشان از باورهای غلطی پیروی می کنند که در برخی از مواقع نه تنها موجب نزدیکی آنها به همسرشان نمی شود بلکه آنها را از یکدیگر دور می سازد و به احساس تنهایی، غمگینی و جدا شدن از مرد دلخواه شان منجر می شود.


اگر احساس می کنید که در روابط خود با همسرتان دچار مشکل هستید و نمی دانید با شوهرتان چگونه رفتار کنید، رعایت نکات این بخش از نمناک می تواند به شما کمک کند.


عوارض محبت زیاد


عوارض محبت کردن زیاد به همسر 

نکات همسرداری و عوارض محبت زیادی

نیاز و حرف دلتان را به شوهرتان بگویید


بزرگ ترین اشتباه برخی از زنان در زندگی این است که حرف های دل خود را با همسرشان در میان نمی گذارند و رابطه خود را اینگونه تخریب می کنند . با حرف نزدن و نگه داشتن آن ها در دل خود تا زمان زیادی دوام نمی آورید و بالاخره جایی منفجر می شوید.


بنابراین به جای مخفی کردن نیاز هایتان ، آن ها را با همسر خود در میان بگذارید مطرح کنید. اجازه دهید او نیز تا او همه خواسته ها و نیازهای شما را بداند و بتواند شما را بهتر درک کند و تلاش بیشتری برای برآورده کردن نیازهایتان انجام دهد.


همسر داری


عوارض و ضررهای محبت زیاد زن به شوهر

محبت زیاد به شوهر چه عوارضی دارد؟

همسرتان را تحسین کنید


به همسرتان مانند کسی که مسئول همه چیز است ننگرید و او را به عنوان یک مرد بپذیرید و به شخصیتش احترام بگذارید. دانش و آگاهی خود برای شناخت دنیای مردانه را بالا ببرید تا بتوانید همسرتان را بهتر بشناسید . شخصیت شوهرتان را بررسی کنید و دلایل تمایز او از سایرین را مورد توجه و تحسین قرار دهید.


گاهی به همسرتان عشق ندهید تا عشق بگیرید


باور اشتباهی که در بین زنان وجود دارد این است که آنان همیشه نقش یک دهنده را بازی می کنند و همسرشان فقط مصرف کننده است . این زنان می پندارند همیشه برای جذب همسرشان و گرفتن عشق و عاطفه بیشتر از او باید به او محبت و توجه کنند ، در گوش او کلمات عاشقانه بگویند هدایایی برای مردشان بخرند و بهترین غذاها را برای او تهیه نمایند .


این رفتارهای اشتباه باعث نمی شود تا مردتان بیشتر شما را دوست داشته باشد زیرا در هر رابطه ای باید قانون دادن و گرفتن وجود داشته باشد.


عشق به همسر


زیاد محبت کردن به همسر چه عوارضی دارد؟

عوارض محبت و ابراز علاقه زیاد به همسر

فشار عصبی او را بالا نبرید


وقتی که همسرتان با مشکلی روبرو است و در فشار عصبی قرار دارد ، اجازه دهید کمی تنها باشد و از لحاظ احساسی به او نزدیک نشوید چون این کار شما او را عصبی تر می کند و از او دور می سازد . نگران نباشید همسرتان بعد از گذراندن این دوره دوباره به سمت شما می آید و به عادی بر می گردد.


زمانی که شما متوجه قصور خود در بروز مشکلات زندگی شدید آن را با همسرتان در میان بگذارید تا عشق و محبت دوباره در زندگیتان شکوفا شود. اگر شما این کار را انجام دهید همسرتان نیز راحت تر تقصیرات خود را در به وجود آمدن مشکلات زندگی می پذیرد و با کمک شما درصدد رفع مشکل بر می آید.

منبع:namnak.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی