lastmod

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

باربیکیو دیواری | انواع باربیکیو دیواری | باربیکیو دیواری گازی

باربیکیو دیواری ، یکی دیگر از انواع باربیکیو ، باربیکیو دیواری می باشد . باربیکیو دیواری مناسب برای استفاده در محیط خانه ( حیاط ، تراس ، حیاط خلوت ، بالکن ، پارکینگ و پشت بام ) و مکان هایی می باشد که به گاز و برق دسترسی دارند .


اگر به دنبال کباب پزی هستید که مکان زیادی را اشغال نکند ، می توانید از کباب پز های دیواری استفاده کنید . این باربیکیو مانند کمدی است که به دیوار چسبیده است . از مهم ترین مزایای باربیکیو دیواری می شود به جاگیر نبودن آن اشاره کرد . این باربیکیو با قابلیت کار کردن با گاز شهری ، گاز مایع و برق آلودگی چشم گیری ندارد و به راحتی تمیز می شود . این نوع باربیکیو بسیار مناسب برای استفاده در آشپز خانه است . مزیت مهمی که این دستگاه دارد آن است که در هنگام پخت کباب بر روی آن به ظرفشویی جهت شستن دست خود و ... دسترسی دارید . البته این را نیز باید بدانید که کیفیت گوشت های کباب شده بر روی این کباب پز ها ، به خوبی کیفیت کباب های پخته شده بر روی کباب پز های زغالی نمی باشد . اگر شما دوست دار کباب با طعم دودی هستید ، این کباب پز مورد مناسبی برای شما نیست . باربیکیو دیواری انواع مختلفی دارد که عبارت اند از :


باربیکیو دیواری کشویی

این نوع باربیکیو به شکل کمدی در داخل دیوار است که با کشیدن آن به سمت بیرون ، می شود از آن استفاده و پس از اتمام کار نیز آن را با هل دادن به سمت داخل جمع کرد .

باربیکیو دیواری تاشو

باربیکیو های دیواری تاشو دارای دستگیره ای هستند که با کشیدن و هل دادن آن به سمت بیرون ، قابلیت استفاده پیدا می کنند .

باربیکیو دیواری ساده

این نوع کباب پز دیواری همچون باربیکیو های دیگر فقط متصل به دیوار است .

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید باربیکیو دیواری ، متصل به دیوار است و فضای کمی را اشغال می کند . انواع باربیکیو دیواری عبارت اند از ؛ کشویی ، تاشو ، ساده . برای اطلاع از قیمت باربیکیو ، باربیکیو آجری با شماره های موجود در سایت arianafire.com تماس حصل فرمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

منبع: arianafire.com

یک روش مفید برای اندازه گیری موفقیت یا شکست یک اثر هنری است: تجربه آن را برای خودتان، و سپس یک نظر بدهید. اما بسیاری از روش های بسیاری وجود دارد که برای تعیین اندازه یک اثر هنری از محبوبیت و موفقیت تجاری استفاده می شود و یکی از این روش ها "رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته" Vevo است. تا این هفته به نظر میرسد، هواداران رکورد 24 ساعته مشاهده و شمارش Vevo تصور می کردند که رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo، که توسط BTS در ماه اوت برگزار شد، هنگامی که ویدیو آنها برای "بت" 44 میلیون بازدید در 24 ساعت دریافت کرد، قهرمان غیرقابل انکار ویوو 24 ساعت در حال نمایش تعداد شمارش داربی (این عقیده متعارف تا این حد نگران کننده بود که ضبط میزان مشاهده 24 ساعته Vevo در ماه های اخیر به تقریبا هیچ چیزی نزول کرده است.) اما این هفته، ویدیوی "Thank U، Next" آریاان گراند کاملا ضبط شده از نمایش 24 ساعته "Vevo BTS" برنده شدن در سرتاسر جنگ جهانی دوم برای بالا بردن مسابقه و غلبه بر همه برگه های رای گیری برای دفتر خود ووو 24 ساعت تعداد نمایش تعداد استخر استخر. در دوره 24 ساعته از ساعت 3:00 صبح EST جمعه تا ساعت 3:00 صبح EST در روز شنبه، کسی با کلیک بر روی آخرین ویدیو موسیقی آریانا گراند بیش از 50 میلیون بار بازی کرد. کارشناسان پیش بینی می کنند که بیش از یک نفر ممکن است روی کلیک کردن روی آن بازی کند، چرا که برای یک فیلم ویدئویی پنج دقیقه ای و نیم دقیقه ای برای "Thank U، Next" که چند بار در یک ردیف است، که بیش از 24 ساعت شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo محدود 24 ساعته محدود بیش از 499 سال و 364 روز است.



JP Evangelista، رئیس محتوا، برنامه نویسی و بازاریابی Vevo، بیانیه ای را منتشر کرد که میزان لذت را منتشر کرد و به ویوو اعلام کرد که ویدیوی "Thank U، Next" آریانا گراند، رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo را قطع کرده است:


با خوشحالی ما اعلام می کنیم که Ariana Grande's "Thank U، Next" رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo را شکست. این ویدیو یک رشته از کارهای بصری بسیار خلاق را ادامه می دهد که Ariana در سال جاری در پلتفرم ما منتشر شده است. هر ویدئوی دقیق ساخته شده است و مبارزات انتخاباتی درخشان دارد. کارهای سرگرم کننده Ariana و Hannah Lux Davis در حال حاضر به صفوف برخی از فیلم های موفق ما در تمام دوران می پیوندد. ما به آریاان و خانواده جمهوری در این موفقیت عظیم تبریک می گوییم.


این فقط یک رشته طولانی از موفقیت هاست و جایزه ویدیوی "Thank U، Next" آریاان گراند، که کمی بیش از 24 ساعت پیش منتشر شد، جلب شد. بیلبورد گزارش می دهد که همچنین رکورد بزرگترین مخاطبان همزمان را برای تنظیم ویدیو با استفاده از ویژگی "Premiere" یوتیوب قرار می دهد که در آن 829 هزار تماشاگر به طور هماهنگ حضور دارند. این اعداد غیرقابل تصور بود که YouTube در ماه ژوئن سال 2018 ویژگی Premiere را معرفی کرد، اما ویدیوی "Thank U، Next" آریانا گراند در حال افزایش تمام مفاهیم پیش بینی شده ما درباره تعداد تماشاگران همزمان که تماشای موزیک ویدیوهای آنلاین را با استفاده از YouTube Premiere "ویژگی، درست همانطور که ما در درک ما از Vevo 24 ساعت مشاهده شمارش رکورد. مطمئنا، این نمایشنامه 24 ساعته ووو 24 ساعته بدون نمایش توییتر 24 ساعته و 24 ساعته نمایش است، و گراند نشان می دهد که چرا او 24 ساعته نمایش تعداد شمارنده Vevo برای ضرب و شتم:


p.s. ما یک رکورد جدیدvevo تنظیم کردیم این وحشی است دوستت دارم. ممنونم


- آریاان گراند (ArianaGrande) 1 دسامبر 2018

کوتاه، ساده، و به نقطه. جای تعجب نیست که توییت توییتر توییتر توییتر توییتر 24 ساعته برای رکورد پذیرش رکورد پذیرش 24 ساعته ووو 24 ساعته را از بین برد.

استونب (AP) - دو زن در عکس لبخند زدند، اما Halmurat Idris می دانست که چیزی درست نیست.


یکی از آنها خواهرش 39 ساله بود. کنار او یک پیرمرد بود که ادریس نمی دانست. آنها تنش داشتند، لبخند تقریبا غمگین بودند. خواهر او عکسی را در یک شبکه اجتماعی همراه با عبارتی که شامل طراحی لبخند بود ارسال کرده بود.


"ببین، حالا من مادر دارم، هان!" خواهر خود را نوشت.


ادریس بلافاصله می دانست: بانوی پیر یک جاسوسی بود که توسط دولت چین برای نفوذ خانواده اش فرستاده شد.



موارد زیادی مانند شما وجود دارد. بر اساس گزارش روزنامه رسمی حزب کمونیست، به تاریخ 1 سپتامبر، 1.1 میلیون کارمندان دولت را به خوابگاه، ناهارخوری ها، فضایی که در آن آنها را نماز خود را مسلمان، و همچنین عروسی، مجالس ترحیم و دیگر فعالیت های صمیمی فرستاده شده بود.


همه این اتفاق می افتد در سین کیانگ در غرب چین، که در آن یک جامعه بزرگ از ترکیه صحبت مسلمانان اویغور، که تبعیض طولانی توسط هان، گروه های قومی اکثریت چین محکوم می کنند.


جزوات دولت برنامه ارائه شده "با هم و می شود یک خانواده" به عنوان یک تبادل فرهنگی است، اما تبعید اویغور در ترکیه می گویند عزیزان خود آن نفوذ دشمن در مکان هایی که قبلا احساس امنیت در نظر بگیرید.


آنها بر این باورند که این برنامه به دنبال ایجاد اویغورهای زندگی سکولار است. هر چیزی که از شیوه زندگی ترجیح داده شده توسط کامپیوتر خارج می شود، می تواند به عنوان نشانه ای از افراط گرایی بالقوه دیده شود.


تحت شی جین پینگ رئیس جمهور، زمین توسط اویغورها به نظارت بر دستگاه از پست های بازرسی در خیابان به کامپیوتر تشخیص چهره که هر کسی که راه می رود در خیابان ثبت جمعیت. اکنون، اویغور می گویند، آنها باید حضور عوامل PC را حتی در خانه هایشان تحمل کنند.


جانی اسمیت فینلی، نجوم در دانشگاه نیوکاسل، انگلستان، گفت: "دولت در حال تلاش برای از بین بردن فضای آخر که اویغورها می توانند هویت خود را حفظ کنند، نابود شوند."


اسوشیتد پرس با پنج اویغور زندگی می کرد که در استانبول زندگی می کردند و تجربیات خویشاوندان خود را در سین کیانگ بیان کردند و همه آنها مجبور بودند کارمندان خود را از دولت چین دریافت کنند. داستانهای آنها بر مبنای ارتباطات قبلی با بستگانشان است، اکثر آنها ارتباطات را با آنها قطع میکنند؛ زیرا اویغورها می توانند برای صحبت کردن با افراد بیگناه مجازات شوند.



اویغورها از خارج از کشور می گویند که عزیزان خود را به طور مداوم در tenterhooks در خانه های خود زیرا آنها می دانند که هر بی دقتی --یک قرآن در محل اشتباه، یک کلمه است که به خوبی vista-- می توانید متوقف کردن است. در حضور این اعضای خانواده دروغین، اعضای خانواده نمی توانند دعا کنند یا لباس دین خود را بپوشند. تمام حرکات او تماشا می شود.


ادریس، مهندس 49 ساله ای که در صنعت نفت کار می کند، می گوید: "من می خواستم به خانه بروم." "من فکر کردم، دیدن این پیرمرد،" این شخص دشمن ما است. " اگر دشمن خود را به عنوان مادر خود معرفی کنید ... تصور کنید که چگونه می خواهید احساس کنید. "


تنش میان اقلیت های مسلمان و در سال های اخیر افزایش یافته است و شامل حملات خشونت آمیز مقصر جدایی طلبان اویغور و انتقام شدید دولت از آنچه او به عنوان "افراطیون" که به بازداشتگاه به یک میلیون مسلمان فرستاده اند تا توصیف، با توجه برآورد کارشناسان و سازمان های حقوق بشر


اویغورها می گویند تهدید فرستادن به این مراکز، که آنها را به عنوان اردوهای تعلیمی توصیف می کند، همواره در حال حضور است و یکی از دلایلی است که آنها برای پذیرش مسئولیت های دولتی در خانه هایشان پذیرفته می شوند.


در ماه دسامبر سال گذشته، مقامات Xinjiang سازماندهی "هفته برای تشکیل خانواده" و قرار دادن بیش از یک میلیون نفر از نمایندگان در خانه اقلیت ها. کمیته های دولتی از "گردهمایی های خانوادگی" گرم سخن گفتند که در آن کارکنان دولت غذا و حتی تخت های اویغور را به اشتراک گذاشتند.


بعد، دولت برای کارمندان دولتی، هر دو ماه یکبار حداقل پنج روز را با خانواده های اختصاص داده شده اش مرتفع می کرد.



روند در AP News

سن سابق آل فرانکن اولین مرحله را به عرصه عمومی می برد

رای گیری های رمزگشایی می تواند کنترل دولت آلاسکا را کنترل کند

آرژانتین در مورد G20 در مورد چین با ایالات متحده صحبت می کند

توسط taboola

آمازون روز جمعه گفت که سرویس موسیقی جیبی اپل به زودی در دستگاه های الکائه خود در دسترس خواهد بود، که نشان می دهد خنک تر شدن در رابطه بین تکنسین های فناوری.


این اعلامیه همچنین یک دوره 9 ماهه انحصاری را به پایان می رساند که در آن سرویس پخش موسیقی تنها از طریق بلندگوهای هوشمند HomePod قابل دسترسی بود.


از 17 دسامبر، کاربران قادر خواهند بود از سخنرانان آمازون اکو خود بخواهند آهنگ های موسیقی اپل را به طرز شگفت انگیزی به اشتراک بگذارند که می توانند یک آهنگ از Spotify SPOT، -1.86٪ یا Amazon Music را درخواست کنند.


"با توجه به اندازه و ابعاد موسیقی اپل، یکی از خواسته ترین ویژگی ها در سه یا چهار سال گذشته بوده است، زیرا ما اکو و الکسا را ​​از آن خارج کرده ایم." دیو لیمپ، معاون ارشد ارشد آمازون برای وسایل و خدمات ، در یک بیانیه گفت.


موسیقی اپل، که در ژوئن 2015 راهاندازی شد، قبلا مشترکانی بود که برای استفاده از بلوتوث برای استفاده از صفحه اصلی استفاده نکرده بودند تا تلفنها یا رایانههای خود را به بلندگوهای خانگی آمازون وصل کنند.


اواخر ماه دسامبر، اپل توانست سرویس پخش ویدیویی Prime Video را بر روی پلت فرم Apple TV خود راه اندازی کند.


در اوایل ماه جاری، این شرکت ها قراردادی را برای اپل مبنی بر فروش اپل و iPads به طور مستقیم در وب سایت آمازون به فروش گذاشتند.

پلیس در شهر کالیفرنیای شمالی شهر ریودوود، مردی را پیدا کرد که در پشت چرخ مدل Tesla خود خوابید، همانطور که در اوایل جمعه صبح یک بزرگراه را رانده بود.

سدان لوکس الکتریکی در بزرگراه 101 به سوی جنوب سفر کرده است و در حدود 70 مایل در ساعت حرکت می کند. هنر مونتیل، مامور Patrol Officer، کالیفرنیا، به Business Insider گفت.

مونتیل گفت، افسران معتقد بودند که تسالا در Autopilot کار می کرد زیرا راننده الکساندر Samek در هنگام تلاش برای کشیدن وسیله نقلیه، به چراغ ها و سوزن های آنها پاسخ نمی داد.

پلیس ترافیک را در پشت تسلا متوقف کرد در حالی که یکی دیگر از افسرانی که در جلوی ماشین حرکت می کردند، به تدریج تضعیف شد و باعث شد تا نیمه مستقل سدان، که می تواند به سرعت های مختلف ترافیک پاسخ دهد، به سرعت متوقف شود یا به تدریج کاهش یابد.

پلیس در شهر کالیفرنیای شمالی شهر ریودوود یک مرد که در اوایل جمعه صبح روز شنبه در بزرگراه 101 مسافرت می کرد، در حالی که پشت رینگ از مدل تسلا او سو خوابید، دستگیر شد.


افسران نخستین خودروی لوکس سدان لوکس را که حدودا در ساعت 3:40 صبح در نزدیکی 70 مایل در ساعت رانندگی کرده بود، رصد می کردند.


مونتیل گفت که افسران اقداماتی را انجام دادند که روشن شد که راننده، الکساندر Samek، 45 ساله، در خواب بود.


مونتیل گفت: "راننده به نور و آژیر پاسخ نداد."


مأمورین معتقد بودند که تسلا ممکن است در Autopilot، یک ویژگی نیمه مستقل از رانندگی عمل کند که به Teslas اجازه می دهد که مسیرهای ترافیکی را با حداقل منابع انسانی رانندگی و تغییر دهد.


مونتیل گفت: "برای رسیدن به تسلا راننده خواب، متوقف شد، مونتیل گفت که ماموران مسدود شدن ترافیک در پشت خودرو هستند، در حالی که یکی دیگر از افسرانی که در جلوی ماشین حرکت می کنند، به تدریج تضعیف می شود و تسلا را مجبور می کند که به سرعت های مختلف ترافیک پاسخ دهد و سرعت آن را تسریع کند، به یک توقف کامل


مونتیل گفت: "هنگامی که وسیله نقلیه به توقف متوقف شد، افسران از ماشین های گشت زنی خود خارج شدند، به تسلا نزدیک شدند و در پنجره ها را بیدار کردند تا بیدار شوند."


افسران سامک را در ماشین گشت زنی قرار دادند، در حالی که یکی دیگر از تسلا مردی مسموم را از بزرگراه عبور داد و آن را در یک ایستگاه سوخت گیری نزدیک قرار داد.


سامک با سوء ظن رانندگی تحت نفوذ دستگیر شد. مونتیل از "تفکر سریع" CHP را تشویق کرد تا Tesla و راننده آن را از راه آسیب ببیند.


چندین تسلا در ماه های اخیر در حال کار بر روی Autopilot سقوط کرده اند. هنگامی که مدل X SUV در ماه مارس به یک مانع بزرگراه در Mountain View کالیفرنیا کشته شد مردی کشته شد.


Tesla مجهز به Autopilot نمی تواند خود را رانندگی کند. این سیستم یک سری از هشدارها را افزایش می دهد در صورتی که تشخیص دهد که راننده دست خود را روی فرمان ندارد. اگر راننده پاسخ ندهد، سیستم خود را غیرفعال میکند.


تسلا حاضر به توضیح این حادثه نشد.

در حال حاضر، در مورد خبرنگار، بخش های آبدارتر از خاطرات میشل اوباما، "تبدیل شدن" نوشته شده است.

خشم او در دونالد تامپف برای ارتقاء بی معنی "birther"، یا ناامیدی او در شب انتخابات 2016. او می نویسد "من فهمیدم که احتمالا اتفاق می افتد، اما من آماده ام تا با آن مواجه نشویم، و به این ترتیب او بلند شد و به رختخواب رفت.

اما برای این کتاب خیلی بیشتر است که خاطرات سیاسی نیست. میشل اوباما هرگز برای اداره اداره نمی شود و روشن می کند که او تقریبا قطعا هرگز نخواهد بود.

"تبدیل شدن" یک داستان گرم و صمیمی از دوران نوجوانی است که یک دختر محکم و محکم است که بزرگ شد تا یکی از قوی ترین و تاثیرگذارترین زنان سیاه پوست در کشور شود. این امر با عزم و احترام، عشق به خانواده و بسیاری از درس های ظریف و غیرمعمول در مورد زنان، سیاه و سفید و سیاه و سفید در آمریکا پر شده است.

او درباره چیزهایی صحبت می کند که بسیاری از افراد ناراحت هستند. (مسابقه، این خیلی سخت است، هنوز هم در مورد مسابقه صحبت کنید.) او می نویسد در مورد آنچه احساس می کند تنها شخص سیاه پوست در یک اتاق پر از مردم سفید است. او می گوید، در پرینستون، او و چند دانشجوی آمریکایی آفریقایی-آمریکایی "دانه های خشخاش در یک کاسه برنج" بودند.)

او می نویسد که چگونه به عنوان یک فرد سیاه پوست، می داند که او مجبور است سخت کار کند و بهتر از همکاران سفید اش آماده شود. او می نویسد در مورد اینکه مشاور او دبیرستان به او گفت او مواد پرینستون نیست، و چگونه این اخراج ("او به من گفته بود که من اهداف من را پایین می اندازند") می نویسد، او تنها تصمیم گرفت تا به لیگ آیوی برسد.
سانی فیگوئورا
"تبدیل شدن"، خاطرات نوشته شده توسط میشل اوباما.

او همچنین درباره اهمیت زنان قوی در زندگی او - نه تنها مادر و معلمانش، بلکه مربیان و دوستان نیز می نویسد. او درباره مشکلات در ازدواجش می نویسد - مشکلات او باردار شدن، مبارزه و ناامیدی او با باراک و اینکه چگونه آنها نیاز به مشاوره برای کار کردن دارند.

جالب ترین بخش کتاب نیمه اول است، در مورد رشد در شیکاگو. میشل، برادرش و پدر و مادرش، در نیمه بالای یک دوبلکس متعلق به عموی مادرش رابی، معلم پیانو، زندگی می کردند. پدر میشل در یک زمان برای تبدیل شدن به یک هنرمند امیدوار بود، اما بدون پول برای کالج (و "هیچ مدل از آنچه که این نوع زندگی به نظر می رسد")، او به ارتش پیوست، و سپس به دنبال کار برای دیگهای بخار در آب گیاه شهرستان . او MS را در حالی که هنوز یک مرد جوان بود و در 55 سالگی فوت کرد، توسعه داد.

در حالی که روشن است که آنها پول کمتری دارند، او هرگز کودکی خود را به عنوان فقیرنویسی توصیف نمی کند. در عوض، او داستان ها را می گوید و به خوانندگان اجازه می دهد نتیجه گیری های خود را به دست آورند. به عنوان مثال، به عنوان یک کودک او پیانو را در پیانو قدیمی پیاده روی را پی گرفت، و او به دلیل یک شکاف در عاج رشد کرد. اما هنگامی که او اولین سخنرانی خود را در یک پیانو بزرگ در دانشگاه روزولت داد، او به طور خلاصه از دست داد. تمام کلیدها عالی بودند. چگونه می داند کجا آغاز شود؟

او داستان عاشقانه خود را با باراک اوباما را به عنوان یک داستان عاشقانه خوشمزه و سکسی نشان می دهد. باراک از همان ابتدا از ابتدا تاکنون صفحه ای از صفحه نمایش خود را نشان می دهد که او برای اولین ملاقات با او در شرکت حقوقی که در آنجا مربی وی است را نشان می دهد. شهرت او به عنوان یک وکیل درخشان و با استعداد او را تحت تاثیر قرار نمیدهد. او می نویسد: "در تجربه من،" شما یک کت و شلوار را در هر سیاه و سفید نیمه هوشمند قرار داده و مردم سفیدپوست تمایل داشتند به کتک زدن بروند. "

آنها به سرعت دوستان خوبی می شوند، اما ماه ها او به او علاقه مند است که او تلاش می کند تا او را با یکی از دوستانش تنظیم کند.

نیمه دوم این کتاب، زمین را پوشش می دهد که بیشتر ما از آن گذشتیم - تحول سیاسی باراک؛ تمایل شدید میشل به سیاست؛ و راه زندگی او هر دو گسترش و قرارداد پس از او انتخاب شد.

جالب تر از سیاست، جزئیات زندگی در کاخ سفید است، جایی که او حتی نمی تواند پنجره ای باز کند (ضخامت و ضد گلوله بسته برای حفاظت)، و جایی که سفرهای ناگسستنی ناشناخته به PetSmart و Target به طور مختصر، احساس رایگان می کند.

و در پایان کتاب، او، البته، واقعا آزاد است.

در خانه تنها، هیچ پنجره های hermetic sealed، هیچ محافظ، او به پایین طبقه و ایجاد برخی از نان پنیر. و سپس، او میس، او ممکن است یک پنجره باز کند، "بنابراین من می توانم هوا بهار احساس - چگونه شکوه آن خواهد بود."

پاستوریزه ترین خاطره ای که من در سال جاری با آن روبرو شدم نیز ساده ترین بود.

این پشم گوسفند وجانوران دیگر در Hyacinth بود و تنها در شش مواد تشکیل دهنده آن وجود دارد: بوکاتینی، روغن زیتون، کره، پکورینو رومانو، Parmigiano Reggiano و فلفل سیاه.

تن فلفل سیاه. سطح فوری، فرسایش سینوسی فلفل سیاه. و این هم جزو غذاهای سوپرمارکت نیست. سرآشپز / صاحب Rikki Giambruno و آشپز آشپزی Paul Baker بر روی گیاهان زراعی رشد کرده، انگور، خشک شده، خشک شده از زنگبار، یک محصول افسانهای است که برای هر کسی که در مدار آن قرار دارد، برای همیشه تغییر خواهد کرد. ممتاز

Giambruno با خنده گفت: "این یکی از اسلحه های مخفی ما تبدیل شده است.

برای این کاسه های پاستا رومیزی کلاسیک، دو نفره به چندین روش تبدیل می شود تا به طور کامل از طعم های عمیقا لایه ای فلفل قرمز استفاده کنید. بعضی از آنها به طور مستقیم در روغن داغ پانک فرو می روند - که هر دو پانچ مشخصه ادویه را مزه می کند و یادداشت های پس زمینه آن را باز می کند - در حالی که بقیه فقط قبل از اینکه صفحه از آشپزخانه بیرون می آید، یک علامت تعجب تازه ایجاد شده است.

Cacio - این ایتالیایی برای "پنیر" - سمت معادله است با محدودیت بیشتر به کار گرفته شده است. این پیکورینو، به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، وضوح شیره معمول خود را اضافه می کند، و یک تکه سریع از Parmiagiano-Reggiano، آغشته به پاستا داغ، کمک می کند یک لوکس خامه ای.
گلهای الیزابت • liz.flores@startribune.com
Cacio pepe - "پنیر و فلفل" - با بوکتینی، در Hyacinth.

این، و نتایج بی عیب و نقص - با مقدار قابل توجهی از know-how به دست آورد - نمی تواند جذاب تر باشد.

Giambruno و Baker هر دو احساسات کمتری از خود را هنگامی که آنها را به عنوان یک جفت مینه سوتا مهاجران در آشپزخانه ایتالیایی متمرکز فصلی در Franny در بروکلین ملاقات شد. هنگامی که این رستوران معروف بسته شد، Giambruno بازگشت به خانه - او در ویکتوریا، در خیابان Hyacinth بزرگ شد - و متوجه شد رویای خود را از مالکیت رستوران با فرود لغزنده یک مغازه در سنت پل پل Grand Avenue و پس از آن استخدام Pal Paul - او از Mounds مشاهده - برای رفتن به خانه، بیش از حد.

جیمبرنو می گوید: "آنچه که پل و من را به عنوان آشپز به هم می ریزد، دوست داشتن رفتار عناصر معمولی با احترام است و ماجرا را به چالش می کشد." "مزرعه Waxwing [در Webster، Minn.] دارای بسیاری از کلم بروکلی است، بنابراین ما فکر کردیم" درست است، بیایید این را بدانیم ".

پسر، آیا هرگز. آنها یک دسته از سوفریت کلم را مد می کنند، یک رویکرد کم و آهسته را با پر کردن سبزی خرد شده در رطوبت خود - یک ترفند طعم دهنده - تا زمانی که ذوب شوند. برای خستگی، سیر و آجیل کاج (و فلفل سیاه، البته) در کره قهوه ای تند، و سپس با آن به آرامی کوکی شیرین و ریکوتا شلاق ترکیب شده است.

همه اینها با لحن دقیق لحظه ای با فوزیلی، شکل کوکسی مگا پاستا ایده آل برای گرفتن بیت های عطر و طعم بسته بندی شده است. با خوشحالی می توانم هر روز این کرایه راحتی را تهیه کنم.

Giambruno و Baker طرفداران ماکارونی خشک هستند و براساس واردات از Pasta Mancini، یک تولید کننده طبقه سوم تولید کننده در مرکزی ایتالیا، تکیه می کنند. محصول برتر - وارد شده توسط غرفه های دلپذیر در بزرگ چیائو، تامین کننده غذاهای مخصوص مینیاپولیس که مسئولیت بسیار زیادی در این منطقه خوشمزه است، تا آنجا که از کرمت به عنوان فاصله بین سنت پل و رم برخوردار است.

این رویکرد احترام به مواد تشکیل دهنده (که مخصوصا فوژراس، ترفل یا سایر مواد مغذی گرانقیمت است) به راحتی این غذاهای پاستا را غرور می کشد.

فقط دو پاست دیگر وجود دارد (همه، به هر حال، در نیمه / بخش کامل فروخته شده) در منوی دقیق ویرایش شده وجود دارد. بوکاتینی ظاهر دوم، این بار با نکات زعفران، مقدار زیادی سس مایونز سس و آبدار، و مزیزه مانیتور - ردیتونی ریزه شده و رشد شده - با یک رگ خوک رنده شده ریشدار پرتاب می شود. هر دوی این موارد استثنایی است و در حالی که فکر می کند که برای این جهان خیلی طول نخواهد کشید - منو تغییر می کند، اغلب، به نوسانات درون چترباز محلی پاسخ می دهد - همچنین سرگرم کننده است که به آنچه که دیگر Giambruno و Baker در ذهن دارند فکر کنند.

کرایه ی سبک تر منو نیز تحت تاثیر قرار می گیرد، با شروع به زیبایی کورتیسین تشکیل شده است. کلوچه های روغنی از مزرعه آرد و نان پخت و پز در مینیاپولیس به عنوان پایه و اساس استفاده می شود و این برش ها با انواع مختلفی از تمایلات همگانی به سر می برند، از چوب خردل ترش که از طریق یک کبد کبدی مرغ بریده می شود، به کشمش های شیرین سخن گفته اسکواش delicata. همچنین یک انتخاب قابل توجه از سالومی (بسیاری از شرکت گوشت قرمز در مینیاپولیس) و چندین سالن سنتی وجود دارد.

درست زمانی که فکر کردم که من نمیتوانم با شمع دیگری از سبزی برگدار روبرو شویم، در کنار این ترکیبهای پر جنب و جوش نیز قرار میگیرند. بهترین است که تنظیم کامل نگرش در کرفس را می کشد، عطر و طعم آن و چسبناک تقریبا مشابه با سیب است که شباهت کمی به ساقه های زامبیک در بخش های تولید سوپرمارکت دارد.

خدای من، پولدن! مقادیر متوقف قلب کره، این پس انداز را به یک ریشه نزدیک تبدیل می کند


تجربه عجیب و غریب در یک شام اواخر ماه اوت، حتی بهتر بود - اگر این امکان وجود دارد - زیرا ذرت ذرت در یک کالای ساخته شده از ذرت شیرین درست شده پخته شده بود؛
تابستان، سریع به ما بپیوندید همانطور که برای نوشیدنی های فانتزی - شکلات نعناع و نیمه نازک، یک panna cotta خوشبو - آنها با محیط کم کلید مناسب است.
این غذا هایی است که در آن منو تمایل به سفر خود را تا زمانی که Giambruno و بیکر به نظر می رسد به کنار مینیمالیسم است که باعث می شود تا بسیاری از پخت و پز خود را به طوری بصری جذاب است.
گاهی اوقات مسئله سازگاری است. چند ماه پیش، من نمی توانستم به اندازه کافی گیاهان غول پیکر به دست آورم، که در زیر دانه های شیرین و دندان شیرین ذرت شیرین نگهداری می شد؛
دو هفته پیش، ذرت توسط شاخه بروکسل جایگزین شد، سرکه در سرکه خشن، و کل ظرف ظروف سرگردان بود. جای تعجب نیست، موفق ترین بازی که من با آن مواجه هستم این است که حداقل رویکرد پیچیده را می گیرد. این ایده بیکر است: شکل دادن برنج شیرین به یک کیک بزرگ به اندازه صفحه و سرخ کردن آن.
از آن به عنوان نهایی در چروک ها فکر کنید، یکی از این ها که به خوبی کار می کند چون این آب و هوای سرد بدن ما را تشویق می کند تا به غنای ذاتی غذا برسد.
Risotto در ظروف تا زمانی که پوسته بیرونی طلایی و ترد است، اما داخل آن باقی می ماند غنی و خامه ای است، و سپس آن را به عنوان یک دستگاه قاب برای هر آنچه که در بازار کشاورزان در دسترس است:
چیپس، بادمجان و یا رنگین کمان نارنجی رنگین کمان، شیرینی آن با مریم گلی است. خوب.

پلیس روز چهارشنبه یک مرد را دستگیر کرد که در هنگام مقابله با سومالی ها در داخل یک مک دونالد در ادن پریری مظنون است که با استفاده از یک تفنگ ساچمه ای را تحریک کند.

مرد 55 سالهای که از ادن پرایری زندانی شده بود، با اتهام حمله دوم درجه، جرم و جنایت، در ارتباط با برخورد دوشنبه شب در رستوران فست فود در Prairie مرکز درایو در قلب منطقه خرده فروشی حومه شهر محروم شد.

یک بیانیه از سوی پلیس خواندن، این مورد را به دفتر وکیل کانتی هننپین برای تصمیم شارژ واگذار خواهد کرد. ستاره تریبون معمولا مظنونین را قبل از اتهام تشخیص نمی دهند.

یک نوجوان سومالی به ستاره تریبون گفت که او با یک مرد سفید پوست مواجه شده است تا اینکه او به عنوان یک قومی کوچک به سر می برد و با رها کردن تفنگ با او و سایر جوانان قبل از خروج، پاسخ داد.

جیان عبداللهی، 17 ساله، گفت که او و دوستان هر دو به درستی با پرداخت هزینه یک سفارش با یک برنامه در تلفن هوشمند خود به عنوان مرد پشت سر آنها سعی کردند.

"همانطور که [ما] در حال راه رفتن است، مرد می گوید زیر نفس خود،" شما با EBT پرداخت؛ به همین دلیل کار نمی کرد، "عبداللهی گفت.
یک ویدیو از تویتر در مورد McDonald's در Eden Prairie در حال پخش است. یک مرد 55 ساله دستگیر شده است.

EBT برای انتقال سود الکترونیکی استفاده می کند و به کمک های غذایی تأمین شده توسط دولت پرداخت می شود.

عبداللهی گفت او پاسخ داد: "فقط به خاطر اینکه من سیاه هستم فکر می کنم دوستانم و من تحت EBT زندگی می کنند؟" و او گفت: "بله."

یک ویدیو 45 ثانیه ای که در توییتر بیش از 1.7 میلیون بار مشاهده شده است، پس از آنکه چندین جوان با یک شخص مقابله کرد. این ویدیو یک پسر نوجوان را نشان می دهد و مرد به یکدیگر فشار می آورد قبل از اینکه مرد به عقب و خارج از خانه گریه کند.

در آن لحظه، نوجوانان به سرعت پشت سر گذاشتند و چند نفر فریاد کشیدند که این مرد اسلحه داشت. اسلحه در ویدیو دیده نمی شود. یک گزارش پلیس گفته است که این مرد ادعا کرده است که اسلحه شلنگ را از کمربندش کشیده است.

پلیس هنوز نمی گوید که آیا مجوز دولتی صادر شده بود که به او اجازه حمل اسلحه گرم را داد.

"در جریان تحقیقات، چندین شهادت مصاحبه شده است و ضبط ویدئویی این حادثه بررسی شده است." "همکاری از McDonald's و بسیاری از نکات از مردم نیز به اداره پلیس Eden Prairie با این مورد کمک کرده است."

شرکت Mattress، بزرگترین فروشنده خرده فروشی تشک، از ورشکستگی فصل 11 با 700 فروشگاه کوچکتر ظاهر شده است.

شرکت هوستون، که در تاریخ 5 اکتبر برای حفاظت از ورشکستگی ارائه داد، روز چهارشنبه اعلام کرد که سازماندهی مجدد مالی خود را به پایان رساند و 525 میلیون دلار برای تأمین بودجه برای کسب و کار در نظر گرفته است. در این فرآیند، خرده فروش از 700 فروشگاه اجاره ای در نقاط ضعیف و همپوشانی خارج شد و تعداد فروشگاه ها را به 2600 نفر در سطح ملی منتقل کرد.
ویدئو توصیه شده

استیو استگنر، مدیر عامل شرکت، در بیانیه ای اعلام کرد: "ما می دانستیم که رشد بی سابقه ما باعث شده است تا مکان های فروشگاه دوبلوت در بسیاری از بازارهای ما منجر شود." "در حال حاضر، با بازسازی عملیات و مالی ما، مکان های مناسب فروشگاه را برای نه تنها در خدمت مشتریان خود ترجیح می دهیم، بلکه در جهت رشد رشد آینده نیز هستیم."

شرکت تشک، که در سال 1986 با یک فروشگاه کوچک در Sharpstown آغاز شد، تبدیل به شرکت کننده غالب در صنعت بسته بندی ایالات متحده با فروش 3.2 میلیارد دلار و 9،500 کارمند شد. در حالی که این شرکت ده ها تن از رقبا را در اختیار داشت، خردهفروشی تحت تاثیر بدهی هایش، افزایش تعداد فروشگاه ها و هزینه های رو به رشد عملیات و بازخرید آنها انجام شد.

در همان زمان، شرکت تشک با رقابت رو به رشد رقبای آنلاین مواجه شد که تشک های فوم ارزان تر را عرضه می کند. شرکت ساختمانی فستیوال می گوید زمانی که کنگلومرا خرده فروشی آفریقای جنوبی برای به دست آوردن این شرکت در سال 2016 3.8 میلیارد دلار برای خرید این شرکت پرداخت کرد، Steinhoff سال گذشته در یک رسوایی مالی حسابداری وارد شده بود، که موجب شد تا مسائل مالی کمپانی Mattress را در بر داشته باشد.

شرکت تشک، در ضبط ورشکستگی اولیه خود، اعلام کرد که 3.2 میلیارد دلار بدهی دارد. روشن نیست که چه مقدار بدهی شرکت در روند ورشکستگی ریخته شده است. شرکت تشک به سرعت پاسخی برای درخواست نظر نداد.

در طول 48 روز، شرکت تشکی از ورشکستگی ظهور کرد، که در مدت زمان انتظار انتظارات شرکت بود. فصل 11 ورشکستگی اجازه می دهد تا شرکت ها برای بازسازی عملیات و امور مالی در حالی که محافظت از آنها را از طلبکاران.

شرکت تشک با AlixPartners به ​​عنوان مشاور مالی خود، Guggenheim Securities به عنوان مشاور بازسازی و سیدلی آستین به عنوان مشاور قانونی خود مشغول به کار بود. A & G Realty Partners استخدام شد تا فروشگاه ها را خاموش و مجددا اجاره کند. بارکلیز تامین مالی خروج را برای خرده فروش تنظیم کرد.