lastmod

تلفن های اینترنتی یا ویپ

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ

ویپ ها تلفن های اینترتی هستند که اغلب voip" "  تلفظ می شود. VoIP اساسا یک اتصال تلفنی از طریق اینترنت است که داده ها به صورت دیجیتالی، با استفاده از پروتکل اینترنتIP) ) به جای خطوط تلفن آنالوگ ارسال می شوند. این به مردم امکان می دهد بدون اینکه مجبور باشند از راه دور و یا هزینه های تلفنی بین المللی پرداخت کنند، به یکدیگر و دیگر نقاط دنیا صحبت می کنند

برای استفاده از VoIP، شما نیاز به یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و نرم افزار ویپ دارید. شما همچنین نیاز به یک میکروفون، آداپتور تلفنی آنالوگ یا تلفن VoIP دارید. بسیاری از برنامه های VoIP به شما امکان می دهند از یک میکروفون و بلندگو استفاده کنید. دیگران نیاز به تلفن های ویپ ، که مانند گوشی های تلفن معمولی هستند، اما معمولا از طریق USB به کامپیوتر شما متصل می شوند. 


آداپتورهای آنالوگ تلفن شما اجازه استفاده از رایانه های معمولی را با رایانه خود می دهند. تلفن های IP یکی دیگر از گزینه هایی هستند که مستقیما به یک روتر از طریق اترنت یا بی سیم متصل می شوند. این تلفنها دارای تمام نرم افزارهای لازم برای VoIP ساخته شده اند و بنابراین نیازی به یک کامپیوتر ندارند.

   alo021.comبزرگترین ارائه دهنده خدمات voIp  و  تلفن اینترنتی  است، اما چندین شرکت دیگر نیز وجود دارند که خدمات مشابهی را ارائه می دهند. در حالی که   alo021.com   یک هزینه ماهانه را پرداخت می کند، برنامه هایی مانند اسکایپ و PeerMe به کاربران امکان اتصال به یکدیگر را می دهند و به صورت رایگان صحبت می کنند. با این حال، این سرویس های رایگان ممکن است اتصالات کمتر، کیفیت صوتی پایین تر ارائه دهد و ممکن است کمتر از خدمات پرداخت شده مانند alo021.com کمتر باشد.

VoIP نیز به عنوان IP تلفن، تلفن اینترنتی و تلفن دیجیتال اشاره شده است.

مرکز تلفن voip ابری:

مرکز تلفن ویپ ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت و شبکه های اجتماعی و برای راحتی امور، همه چیز به صورت اینترنتی در آمده است. در همین راستا نیز تلفن های معمولی به تلفن های اینترنتی و سیستم های سانترال به مرکز تلفن voip تغییر کرده اند. مرکز تلفن voip در واقع جایگزین سیستم های سانترال قدیمی هستند. تمامی ویژگی هایی که در مرکز تلفن سانترال پاناسونیک است در مرکز تلفن ویپ نیز وجود دارد.

امکانات مختلف مرکز تلفن ویپ از جمله:

-صوت گویا

-منشی مجازی

-تلفن گویا

-صف تماس

-انتظار تماس

-انتقال تماس

-تعریف داخل

-منوی صوتی

همه این امکانات علاوه بر اینکه در سیستم سانترال سنتی وجود دارد در سیستم های مرکز تلفن voip علاوه بر امکانات سانترال سنتی ویژگی های دیگری از جمله عدم نیاز به سیم کشی اضافی و راحتی در تعریف داخلی و عدم محدودیت در داخلی نیز وجود دارد. سانترال سنتی تجهیزات فیزیکی گران قیمتی داردکه به واردات این محصول بسیار وابسته است. قیمت راه اندازی سیستم سانترال سنتی بیشتر پیاده سازی ویپ است .

 

انواع مرکز تلفن ویپ :

از جمله  مراکز تلفن ویپ میتوان به مراکز تلفن جدید پاناسونیک، مرکز تلفن ویپ محلی و مرکز تلفن voip ابری اشاره کرد.

زمان راه اندازی

 

یک هفته تا یک ماه

یک هفته تا دو هفته

یک تا دو روز کاری

تجهیزات

 

تلفن + سیم کشی + مرکز پاناسونیک

تلفن ویپ + شبکه + سرور تلفن ویپ

تلفن ویپ + اینترنت معمولی

حدود قیمت

 

7 تا ده میلیون تومان برای چهار کاربر

5 تا هفت میلیون تومان برای چهار کاربر

500 هزار تومان تا یک میلیون تومان برای چهار کاربر

نوع مرکز تلفن

 

مرکز تلفن پاناسونیک

مرکز تلفن ویپ محلی 

مرکز تلفن ویپ ابری

 منبع : راه اندازی ویپ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی