lastmod

تقویت آنتن با پوشش دهی حیرت انگیز

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶ ق.ظ

ساخت آنتن 4G ، ساخت تقویت آنتن موبایل را می توانید در منزل انجام دهید و به طور کلی می توان گفت در بسیاری از مناطق که در پوشش کامل آنتن دهی نمی باشند به طور مثال بالای تپه ها و یا مناطق دور افتاده که آنتن های شبکه های تلفن همراه از جمله ایرانسل ، همراه اول و رایتل که سیگنال های ضعیفی دارند را ارتقا بخشید و می توان با ساخت دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل مکالمه سالم را برقرار نمود . برای ساخت تقویت آنتن موبایل به یکسری وسایل احتیاج است که در ادامه توضیح کاملی در این خصوص داده شده است .


ابتدا وسایل زیر را که به راحتی در هر خانه ای یافت می شوند را آماده کنید :

1. سیم فلزی رخت آویز ، [ بهتر است با آهن ربا آن را امتحان کنید که حتما فلزی باشد] ، و یا می توانید از سیم فلزی بدون روکش استفاده کنید .
2. ترمینال شاخه ای (ترمینالهای پلاستیکی برای ارتباط دو سیم استفاده می شود و برق رسانی می کند نوع جنس ترمینال پلی امید می باشد.)
3. کابل معمولی تلوزیون/ کابل هم محور/ کابل ماهواره به طول 30 متر با کیفیت بالا، بدون قطع شدگی و اتصال با چسب
4. سیم چین
5. انبردست
6. پیچ گوشتی دو سو و چهارسو

اولین قسمت کار ساخت آنتن 4 جی ، استفاده از سیم آهنی تهیه شده از رخت آویز است که در نقشه با رنگ سیاه نشان داده شده است .
با استفاده از انبردست سیم فلزی را لخت کنید [ما با دست این کار را انجام دادیم] سپس 4 سانتیمتر از آن را با زاویه ی 45 درجه خم کنید .

1. به اندازه ی 8 سانتی متر از جایی را که خم کرده اید، دوباره به اندازه ی 90 درجه به سمت داخل خم کنید .
2. دوباره بعد از 9 سانتی متر ، به اندازه ی 90 درجه به سمت داخل سیم را خم کنید .
3. باز هم 9 سانتی متر از سیم را اندازه گرفته و آن را با زاویه ی 90 درجه رو به داخل خم کنید .
4. سپس بعد از 8 سانتی متر، سیم را به سمت داخل به اندازه ی 90 درجه خم کنید .
5. آخرین خم شدگی مانند اولین خم شدگی است، یعنی 4 سانتی متر به اندازه ی 45 درجه جایی که جعبه ی کابل اتصال الکتریکی(ترمینال شاخه ای) نصب می شود ، سپس رخت آویز را به هر دو ترمینال وصل کرده و آن را سفت نمایید .

برای اطلاع کامل از ساخت دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل می توانید به مقاله ساخت آنتن مراجعه نمائید . تقویت کننده سیگنال بی سیم موبایل 2G، 3G، 4G تقویت کننده ای خانگی است که از وسایل معمول خانه ساخته می شود . این وسیله باعث بهبود سیگنال در داخل خانه و آنتن دهی بهتر می شود . بنابراین بر خلاف آنتن های موجود در اینترنت ، که با استفاده از یک کانکتور TS-9 و یا TS-5 به دستگاه مودم وصل شده و تنها سیگنال مودم شما را تقویت می کند ، این دستگاه می تواند در یک محدوده به شعاع 10 متر سیگنال گوشی تلفن همراه شما را نیز تقویت کند .

منبع: آنتن کالا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶ ق.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی