lastmod

عسل طبیعی

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۳۴ ب.ظ

ژل رویال را علاوه بر داشتن مکمل تغذیه ای، می توان به روش های مختلفی از جمله استفاده از لوازم آرایشی استفاده کرد. برخی از این موارد عبارتند از:


• مراقبت از مو. ژله رویال برای بهبود سلامت مو و ترویج رشد مو استفاده شده است. این به خاطر محتوای بیوتین بالا، ویتامین است که باعث تولید کراتین می شود. در این بازار محصولات مویی متعددی وجود دارد که ژل رویال را برای این دلیل خاص ترکیب می کنند.


با این حال، احتیاط کنید که اصالت محصولاتی را که استفاده می کنید، زیرا برخی از علامت های تجاری که فقط ادعا می کنند حاوی ژله سلول هستند وجود دارد.


• مراقبت از پوست. اعتقاد بر این است که ژله رویال دارای خواص ضد پیری، ضد چین و چروک و بهبود زخم است به دلیل محتوای کلاژن بالا که برای تمدد اعصاب ضروری است. شما می توانید آن را به صورت خوراکی یا آن را به طور موضعی برای دریافت مزایای آن. همچنین می تواند به عنوان یک درمان آکنه یا کرم ضد آفتاب استفاده شود


اتمام این مطالعات رویال ژله

رمز و راز توانایی ژله سلطنتی برای تبدیل لارو طبیعی به ملکه زنبور باعث شده است مطالعات متعدد در این منطقه انجام شود و اثرات احتمالی آن بر انسان باشد. مطالعات انجام شده روی ژله سلول بر تاثیرات بالقوه آن بر سرطان، باروری و نقش آن در تولید تستوسترون متمرکز شده است.


در یک مطالعه انجام شده در عراق، 15 مرد نابارور از دوزهای مختلف ژله سلطنتی و عسل طبیعی برای افزایش تولید تستوسترون استفاده می کردند. پس از سه ماه مردان مبتلا به ژله سلول دارای سطوح بالاتر تستوسترون، افزایش تحرک اسپرم و سطح هورمون لوتئینیزه شدند، در نتیجه اثرات بالقوه ژله سلول بر ناباروری مردان می تواند داشته باشد.


در یک مطالعه 2014، 16 ژله سلول نیز برای کاهش علائم مخاطی در بیماران مبتلا به سرطان گردن و سر کمک شد. موکوزیت به التهاب دستگاه گوارش ناشی از شیمی درمانی و پرتودرمانی اشاره دارد. بیماران که ژل رویال را سه بار در روز دریافت کردند، میزان کمبود موکوزیت را کاهش دادند.


چقدر ژل رویال امن است؟

روش های متعددی برای دریافت دوز روزانه ژله سلطنتی وجود دارد. شما می توانید خوراک خود را به شکل پودر یا قرص دریافت کنید، اما زنبورداران و متخصصان داروخانه می گویند بهترین راه این است که ابتدا آن را با زبان تازه دریافت کنید. قرار دادن آن در زیر دهان و اجازه دادن به آن ذوب شدن، جذب آن را به خون افزایش می دهد. این بهتر از بلعیدن آن است، زیرا آنزیم های گوارش ممکن است برخی از اجزای ژله سلول را غیرفعال کند.


اگر دست خود را روی قرص ژله رویال گذاشتید، می توانید این ماده را با مصرف 50 تا 300 میلی گرم هر روز از آن لذت ببرید. اگر نوع تازه یا پودر ژله سلطنتی دارید، می توانید روزانه حدود 6 گرم مصرف کنید. با این حال، پیش از مصرف آن به عنوان یک مکمل روزانه، مطمئن شوید که دوز دریافتی را که برای شما توصیه می شود، توصیه می شود تا پزشک متخصص را مشورت کنید.


همچنین ارزشمند است توجه داشته باشید که استفاده از ژله سلطنتی برای دوره های طولانی توصیه نمی شود. پس از 15 تا 30 روز متوالی مصرف، شما باید مدت زمان مشابهی را که از آن استفاده کرده اید، بگذرانید. این باعث می شود که فلور روده شما از ویژگی ضد باکتری ژله سلطنتی بهبود یابد.

منبع: عسل آراماس

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۳۴ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی