lastmod

پلیس در شهر کالیفرنیای شمالی شهر ریودوود، مردی را پیدا کرد که در پشت چرخ مدل Tesla خود خوابید، همانطور که در اوایل جمعه صبح یک بزرگراه را رانده بود.

سدان لوکس الکتریکی در بزرگراه 101 به سوی جنوب سفر کرده است و در حدود 70 مایل در ساعت حرکت می کند. هنر مونتیل، مامور Patrol Officer، کالیفرنیا، به Business Insider گفت.

مونتیل گفت، افسران معتقد بودند که تسالا در Autopilot کار می کرد زیرا راننده الکساندر Samek در هنگام تلاش برای کشیدن وسیله نقلیه، به چراغ ها و سوزن های آنها پاسخ نمی داد.

پلیس ترافیک را در پشت تسلا متوقف کرد در حالی که یکی دیگر از افسرانی که در جلوی ماشین حرکت می کردند، به تدریج تضعیف شد و باعث شد تا نیمه مستقل سدان، که می تواند به سرعت های مختلف ترافیک پاسخ دهد، به سرعت متوقف شود یا به تدریج کاهش یابد.

پلیس در شهر کالیفرنیای شمالی شهر ریودوود یک مرد که در اوایل جمعه صبح روز شنبه در بزرگراه 101 مسافرت می کرد، در حالی که پشت رینگ از مدل تسلا او سو خوابید، دستگیر شد.


افسران نخستین خودروی لوکس سدان لوکس را که حدودا در ساعت 3:40 صبح در نزدیکی 70 مایل در ساعت رانندگی کرده بود، رصد می کردند.


مونتیل گفت که افسران اقداماتی را انجام دادند که روشن شد که راننده، الکساندر Samek، 45 ساله، در خواب بود.


مونتیل گفت: "راننده به نور و آژیر پاسخ نداد."


مأمورین معتقد بودند که تسلا ممکن است در Autopilot، یک ویژگی نیمه مستقل از رانندگی عمل کند که به Teslas اجازه می دهد که مسیرهای ترافیکی را با حداقل منابع انسانی رانندگی و تغییر دهد.


مونتیل گفت: "برای رسیدن به تسلا راننده خواب، متوقف شد، مونتیل گفت که ماموران مسدود شدن ترافیک در پشت خودرو هستند، در حالی که یکی دیگر از افسرانی که در جلوی ماشین حرکت می کنند، به تدریج تضعیف می شود و تسلا را مجبور می کند که به سرعت های مختلف ترافیک پاسخ دهد و سرعت آن را تسریع کند، به یک توقف کامل


مونتیل گفت: "هنگامی که وسیله نقلیه به توقف متوقف شد، افسران از ماشین های گشت زنی خود خارج شدند، به تسلا نزدیک شدند و در پنجره ها را بیدار کردند تا بیدار شوند."


افسران سامک را در ماشین گشت زنی قرار دادند، در حالی که یکی دیگر از تسلا مردی مسموم را از بزرگراه عبور داد و آن را در یک ایستگاه سوخت گیری نزدیک قرار داد.


سامک با سوء ظن رانندگی تحت نفوذ دستگیر شد. مونتیل از "تفکر سریع" CHP را تشویق کرد تا Tesla و راننده آن را از راه آسیب ببیند.


چندین تسلا در ماه های اخیر در حال کار بر روی Autopilot سقوط کرده اند. هنگامی که مدل X SUV در ماه مارس به یک مانع بزرگراه در Mountain View کالیفرنیا کشته شد مردی کشته شد.


Tesla مجهز به Autopilot نمی تواند خود را رانندگی کند. این سیستم یک سری از هشدارها را افزایش می دهد در صورتی که تشخیص دهد که راننده دست خود را روی فرمان ندارد. اگر راننده پاسخ ندهد، سیستم خود را غیرفعال میکند.


تسلا حاضر به توضیح این حادثه نشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۵ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی