lastmod

آمازون روز جمعه گفت که سرویس موسیقی جیبی اپل به زودی در دستگاه های الکائه خود در دسترس خواهد بود، که نشان می دهد خنک تر شدن در رابطه بین تکنسین های فناوری.


این اعلامیه همچنین یک دوره 9 ماهه انحصاری را به پایان می رساند که در آن سرویس پخش موسیقی تنها از طریق بلندگوهای هوشمند HomePod قابل دسترسی بود.


از 17 دسامبر، کاربران قادر خواهند بود از سخنرانان آمازون اکو خود بخواهند آهنگ های موسیقی اپل را به طرز شگفت انگیزی به اشتراک بگذارند که می توانند یک آهنگ از Spotify SPOT، -1.86٪ یا Amazon Music را درخواست کنند.


"با توجه به اندازه و ابعاد موسیقی اپل، یکی از خواسته ترین ویژگی ها در سه یا چهار سال گذشته بوده است، زیرا ما اکو و الکسا را ​​از آن خارج کرده ایم." دیو لیمپ، معاون ارشد ارشد آمازون برای وسایل و خدمات ، در یک بیانیه گفت.


موسیقی اپل، که در ژوئن 2015 راهاندازی شد، قبلا مشترکانی بود که برای استفاده از بلوتوث برای استفاده از صفحه اصلی استفاده نکرده بودند تا تلفنها یا رایانههای خود را به بلندگوهای خانگی آمازون وصل کنند.


اواخر ماه دسامبر، اپل توانست سرویس پخش ویدیویی Prime Video را بر روی پلت فرم Apple TV خود راه اندازی کند.


در اوایل ماه جاری، این شرکت ها قراردادی را برای اپل مبنی بر فروش اپل و iPads به طور مستقیم در وب سایت آمازون به فروش گذاشتند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی