lastmod

یک روش مفید برای اندازه گیری موفقیت یا شکست یک اثر هنری است: تجربه آن را برای خودتان، و سپس یک نظر بدهید. اما بسیاری از روش های بسیاری وجود دارد که برای تعیین اندازه یک اثر هنری از محبوبیت و موفقیت تجاری استفاده می شود و یکی از این روش ها "رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته" Vevo است. تا این هفته به نظر میرسد، هواداران رکورد 24 ساعته مشاهده و شمارش Vevo تصور می کردند که رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo، که توسط BTS در ماه اوت برگزار شد، هنگامی که ویدیو آنها برای "بت" 44 میلیون بازدید در 24 ساعت دریافت کرد، قهرمان غیرقابل انکار ویوو 24 ساعت در حال نمایش تعداد شمارش داربی (این عقیده متعارف تا این حد نگران کننده بود که ضبط میزان مشاهده 24 ساعته Vevo در ماه های اخیر به تقریبا هیچ چیزی نزول کرده است.) اما این هفته، ویدیوی "Thank U، Next" آریاان گراند کاملا ضبط شده از نمایش 24 ساعته "Vevo BTS" برنده شدن در سرتاسر جنگ جهانی دوم برای بالا بردن مسابقه و غلبه بر همه برگه های رای گیری برای دفتر خود ووو 24 ساعت تعداد نمایش تعداد استخر استخر. در دوره 24 ساعته از ساعت 3:00 صبح EST جمعه تا ساعت 3:00 صبح EST در روز شنبه، کسی با کلیک بر روی آخرین ویدیو موسیقی آریانا گراند بیش از 50 میلیون بار بازی کرد. کارشناسان پیش بینی می کنند که بیش از یک نفر ممکن است روی کلیک کردن روی آن بازی کند، چرا که برای یک فیلم ویدئویی پنج دقیقه ای و نیم دقیقه ای برای "Thank U، Next" که چند بار در یک ردیف است، که بیش از 24 ساعت شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo محدود 24 ساعته محدود بیش از 499 سال و 364 روز است.



JP Evangelista، رئیس محتوا، برنامه نویسی و بازاریابی Vevo، بیانیه ای را منتشر کرد که میزان لذت را منتشر کرد و به ویوو اعلام کرد که ویدیوی "Thank U، Next" آریانا گراند، رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo را قطع کرده است:


با خوشحالی ما اعلام می کنیم که Ariana Grande's "Thank U، Next" رکورد شمارش مشاهده 24 ساعته Vevo را شکست. این ویدیو یک رشته از کارهای بصری بسیار خلاق را ادامه می دهد که Ariana در سال جاری در پلتفرم ما منتشر شده است. هر ویدئوی دقیق ساخته شده است و مبارزات انتخاباتی درخشان دارد. کارهای سرگرم کننده Ariana و Hannah Lux Davis در حال حاضر به صفوف برخی از فیلم های موفق ما در تمام دوران می پیوندد. ما به آریاان و خانواده جمهوری در این موفقیت عظیم تبریک می گوییم.


این فقط یک رشته طولانی از موفقیت هاست و جایزه ویدیوی "Thank U، Next" آریاان گراند، که کمی بیش از 24 ساعت پیش منتشر شد، جلب شد. بیلبورد گزارش می دهد که همچنین رکورد بزرگترین مخاطبان همزمان را برای تنظیم ویدیو با استفاده از ویژگی "Premiere" یوتیوب قرار می دهد که در آن 829 هزار تماشاگر به طور هماهنگ حضور دارند. این اعداد غیرقابل تصور بود که YouTube در ماه ژوئن سال 2018 ویژگی Premiere را معرفی کرد، اما ویدیوی "Thank U، Next" آریانا گراند در حال افزایش تمام مفاهیم پیش بینی شده ما درباره تعداد تماشاگران همزمان که تماشای موزیک ویدیوهای آنلاین را با استفاده از YouTube Premiere "ویژگی، درست همانطور که ما در درک ما از Vevo 24 ساعت مشاهده شمارش رکورد. مطمئنا، این نمایشنامه 24 ساعته ووو 24 ساعته بدون نمایش توییتر 24 ساعته و 24 ساعته نمایش است، و گراند نشان می دهد که چرا او 24 ساعته نمایش تعداد شمارنده Vevo برای ضرب و شتم:


p.s. ما یک رکورد جدیدvevo تنظیم کردیم این وحشی است دوستت دارم. ممنونم


- آریاان گراند (ArianaGrande) 1 دسامبر 2018

کوتاه، ساده، و به نقطه. جای تعجب نیست که توییت توییتر توییتر توییتر توییتر 24 ساعته برای رکورد پذیرش رکورد پذیرش 24 ساعته ووو 24 ساعته را از بین برد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • واقعا خوبه سپاس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی