lastmod

پاستوریزه ترین خاطره ای که من در سال جاری با آن روبرو شدم نیز ساده ترین بود.

این پشم گوسفند وجانوران دیگر در Hyacinth بود و تنها در شش مواد تشکیل دهنده آن وجود دارد: بوکاتینی، روغن زیتون، کره، پکورینو رومانو، Parmigiano Reggiano و فلفل سیاه.

تن فلفل سیاه. سطح فوری، فرسایش سینوسی فلفل سیاه. و این هم جزو غذاهای سوپرمارکت نیست. سرآشپز / صاحب Rikki Giambruno و آشپز آشپزی Paul Baker بر روی گیاهان زراعی رشد کرده، انگور، خشک شده، خشک شده از زنگبار، یک محصول افسانهای است که برای هر کسی که در مدار آن قرار دارد، برای همیشه تغییر خواهد کرد. ممتاز

Giambruno با خنده گفت: "این یکی از اسلحه های مخفی ما تبدیل شده است.

برای این کاسه های پاستا رومیزی کلاسیک، دو نفره به چندین روش تبدیل می شود تا به طور کامل از طعم های عمیقا لایه ای فلفل قرمز استفاده کنید. بعضی از آنها به طور مستقیم در روغن داغ پانک فرو می روند - که هر دو پانچ مشخصه ادویه را مزه می کند و یادداشت های پس زمینه آن را باز می کند - در حالی که بقیه فقط قبل از اینکه صفحه از آشپزخانه بیرون می آید، یک علامت تعجب تازه ایجاد شده است.

Cacio - این ایتالیایی برای "پنیر" - سمت معادله است با محدودیت بیشتر به کار گرفته شده است. این پیکورینو، به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، وضوح شیره معمول خود را اضافه می کند، و یک تکه سریع از Parmiagiano-Reggiano، آغشته به پاستا داغ، کمک می کند یک لوکس خامه ای.
گلهای الیزابت • liz.flores@startribune.com
Cacio pepe - "پنیر و فلفل" - با بوکتینی، در Hyacinth.

این، و نتایج بی عیب و نقص - با مقدار قابل توجهی از know-how به دست آورد - نمی تواند جذاب تر باشد.

Giambruno و Baker هر دو احساسات کمتری از خود را هنگامی که آنها را به عنوان یک جفت مینه سوتا مهاجران در آشپزخانه ایتالیایی متمرکز فصلی در Franny در بروکلین ملاقات شد. هنگامی که این رستوران معروف بسته شد، Giambruno بازگشت به خانه - او در ویکتوریا، در خیابان Hyacinth بزرگ شد - و متوجه شد رویای خود را از مالکیت رستوران با فرود لغزنده یک مغازه در سنت پل پل Grand Avenue و پس از آن استخدام Pal Paul - او از Mounds مشاهده - برای رفتن به خانه، بیش از حد.

جیمبرنو می گوید: "آنچه که پل و من را به عنوان آشپز به هم می ریزد، دوست داشتن رفتار عناصر معمولی با احترام است و ماجرا را به چالش می کشد." "مزرعه Waxwing [در Webster، Minn.] دارای بسیاری از کلم بروکلی است، بنابراین ما فکر کردیم" درست است، بیایید این را بدانیم ".

پسر، آیا هرگز. آنها یک دسته از سوفریت کلم را مد می کنند، یک رویکرد کم و آهسته را با پر کردن سبزی خرد شده در رطوبت خود - یک ترفند طعم دهنده - تا زمانی که ذوب شوند. برای خستگی، سیر و آجیل کاج (و فلفل سیاه، البته) در کره قهوه ای تند، و سپس با آن به آرامی کوکی شیرین و ریکوتا شلاق ترکیب شده است.

همه اینها با لحن دقیق لحظه ای با فوزیلی، شکل کوکسی مگا پاستا ایده آل برای گرفتن بیت های عطر و طعم بسته بندی شده است. با خوشحالی می توانم هر روز این کرایه راحتی را تهیه کنم.

Giambruno و Baker طرفداران ماکارونی خشک هستند و براساس واردات از Pasta Mancini، یک تولید کننده طبقه سوم تولید کننده در مرکزی ایتالیا، تکیه می کنند. محصول برتر - وارد شده توسط غرفه های دلپذیر در بزرگ چیائو، تامین کننده غذاهای مخصوص مینیاپولیس که مسئولیت بسیار زیادی در این منطقه خوشمزه است، تا آنجا که از کرمت به عنوان فاصله بین سنت پل و رم برخوردار است.

این رویکرد احترام به مواد تشکیل دهنده (که مخصوصا فوژراس، ترفل یا سایر مواد مغذی گرانقیمت است) به راحتی این غذاهای پاستا را غرور می کشد.

فقط دو پاست دیگر وجود دارد (همه، به هر حال، در نیمه / بخش کامل فروخته شده) در منوی دقیق ویرایش شده وجود دارد. بوکاتینی ظاهر دوم، این بار با نکات زعفران، مقدار زیادی سس مایونز سس و آبدار، و مزیزه مانیتور - ردیتونی ریزه شده و رشد شده - با یک رگ خوک رنده شده ریشدار پرتاب می شود. هر دوی این موارد استثنایی است و در حالی که فکر می کند که برای این جهان خیلی طول نخواهد کشید - منو تغییر می کند، اغلب، به نوسانات درون چترباز محلی پاسخ می دهد - همچنین سرگرم کننده است که به آنچه که دیگر Giambruno و Baker در ذهن دارند فکر کنند.

کرایه ی سبک تر منو نیز تحت تاثیر قرار می گیرد، با شروع به زیبایی کورتیسین تشکیل شده است. کلوچه های روغنی از مزرعه آرد و نان پخت و پز در مینیاپولیس به عنوان پایه و اساس استفاده می شود و این برش ها با انواع مختلفی از تمایلات همگانی به سر می برند، از چوب خردل ترش که از طریق یک کبد کبدی مرغ بریده می شود، به کشمش های شیرین سخن گفته اسکواش delicata. همچنین یک انتخاب قابل توجه از سالومی (بسیاری از شرکت گوشت قرمز در مینیاپولیس) و چندین سالن سنتی وجود دارد.

درست زمانی که فکر کردم که من نمیتوانم با شمع دیگری از سبزی برگدار روبرو شویم، در کنار این ترکیبهای پر جنب و جوش نیز قرار میگیرند. بهترین است که تنظیم کامل نگرش در کرفس را می کشد، عطر و طعم آن و چسبناک تقریبا مشابه با سیب است که شباهت کمی به ساقه های زامبیک در بخش های تولید سوپرمارکت دارد.

خدای من، پولدن! مقادیر متوقف قلب کره، این پس انداز را به یک ریشه نزدیک تبدیل می کند


تجربه عجیب و غریب در یک شام اواخر ماه اوت، حتی بهتر بود - اگر این امکان وجود دارد - زیرا ذرت ذرت در یک کالای ساخته شده از ذرت شیرین درست شده پخته شده بود؛
تابستان، سریع به ما بپیوندید همانطور که برای نوشیدنی های فانتزی - شکلات نعناع و نیمه نازک، یک panna cotta خوشبو - آنها با محیط کم کلید مناسب است.
این غذا هایی است که در آن منو تمایل به سفر خود را تا زمانی که Giambruno و بیکر به نظر می رسد به کنار مینیمالیسم است که باعث می شود تا بسیاری از پخت و پز خود را به طوری بصری جذاب است.
گاهی اوقات مسئله سازگاری است. چند ماه پیش، من نمی توانستم به اندازه کافی گیاهان غول پیکر به دست آورم، که در زیر دانه های شیرین و دندان شیرین ذرت شیرین نگهداری می شد؛
دو هفته پیش، ذرت توسط شاخه بروکسل جایگزین شد، سرکه در سرکه خشن، و کل ظرف ظروف سرگردان بود. جای تعجب نیست، موفق ترین بازی که من با آن مواجه هستم این است که حداقل رویکرد پیچیده را می گیرد. این ایده بیکر است: شکل دادن برنج شیرین به یک کیک بزرگ به اندازه صفحه و سرخ کردن آن.
از آن به عنوان نهایی در چروک ها فکر کنید، یکی از این ها که به خوبی کار می کند چون این آب و هوای سرد بدن ما را تشویق می کند تا به غنای ذاتی غذا برسد.
Risotto در ظروف تا زمانی که پوسته بیرونی طلایی و ترد است، اما داخل آن باقی می ماند غنی و خامه ای است، و سپس آن را به عنوان یک دستگاه قاب برای هر آنچه که در بازار کشاورزان در دسترس است:
چیپس، بادمجان و یا رنگین کمان نارنجی رنگین کمان، شیرینی آن با مریم گلی است. خوب.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی