lastmod

پلیس روز چهارشنبه یک مرد را دستگیر کرد که در هنگام مقابله با سومالی ها در داخل یک مک دونالد در ادن پریری مظنون است که با استفاده از یک تفنگ ساچمه ای را تحریک کند.

مرد 55 سالهای که از ادن پرایری زندانی شده بود، با اتهام حمله دوم درجه، جرم و جنایت، در ارتباط با برخورد دوشنبه شب در رستوران فست فود در Prairie مرکز درایو در قلب منطقه خرده فروشی حومه شهر محروم شد.

یک بیانیه از سوی پلیس خواندن، این مورد را به دفتر وکیل کانتی هننپین برای تصمیم شارژ واگذار خواهد کرد. ستاره تریبون معمولا مظنونین را قبل از اتهام تشخیص نمی دهند.

یک نوجوان سومالی به ستاره تریبون گفت که او با یک مرد سفید پوست مواجه شده است تا اینکه او به عنوان یک قومی کوچک به سر می برد و با رها کردن تفنگ با او و سایر جوانان قبل از خروج، پاسخ داد.

جیان عبداللهی، 17 ساله، گفت که او و دوستان هر دو به درستی با پرداخت هزینه یک سفارش با یک برنامه در تلفن هوشمند خود به عنوان مرد پشت سر آنها سعی کردند.

"همانطور که [ما] در حال راه رفتن است، مرد می گوید زیر نفس خود،" شما با EBT پرداخت؛ به همین دلیل کار نمی کرد، "عبداللهی گفت.
یک ویدیو از تویتر در مورد McDonald's در Eden Prairie در حال پخش است. یک مرد 55 ساله دستگیر شده است.

EBT برای انتقال سود الکترونیکی استفاده می کند و به کمک های غذایی تأمین شده توسط دولت پرداخت می شود.

عبداللهی گفت او پاسخ داد: "فقط به خاطر اینکه من سیاه هستم فکر می کنم دوستانم و من تحت EBT زندگی می کنند؟" و او گفت: "بله."

یک ویدیو 45 ثانیه ای که در توییتر بیش از 1.7 میلیون بار مشاهده شده است، پس از آنکه چندین جوان با یک شخص مقابله کرد. این ویدیو یک پسر نوجوان را نشان می دهد و مرد به یکدیگر فشار می آورد قبل از اینکه مرد به عقب و خارج از خانه گریه کند.

در آن لحظه، نوجوانان به سرعت پشت سر گذاشتند و چند نفر فریاد کشیدند که این مرد اسلحه داشت. اسلحه در ویدیو دیده نمی شود. یک گزارش پلیس گفته است که این مرد ادعا کرده است که اسلحه شلنگ را از کمربندش کشیده است.

پلیس هنوز نمی گوید که آیا مجوز دولتی صادر شده بود که به او اجازه حمل اسلحه گرم را داد.

"در جریان تحقیقات، چندین شهادت مصاحبه شده است و ضبط ویدئویی این حادثه بررسی شده است." "همکاری از McDonald's و بسیاری از نکات از مردم نیز به اداره پلیس Eden Prairie با این مورد کمک کرده است."

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۵ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی