lastmod

شرکت تشکی از ورشکستگی فصل 11 می آید

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

شرکت Mattress، بزرگترین فروشنده خرده فروشی تشک، از ورشکستگی فصل 11 با 700 فروشگاه کوچکتر ظاهر شده است.

شرکت هوستون، که در تاریخ 5 اکتبر برای حفاظت از ورشکستگی ارائه داد، روز چهارشنبه اعلام کرد که سازماندهی مجدد مالی خود را به پایان رساند و 525 میلیون دلار برای تأمین بودجه برای کسب و کار در نظر گرفته است. در این فرآیند، خرده فروش از 700 فروشگاه اجاره ای در نقاط ضعیف و همپوشانی خارج شد و تعداد فروشگاه ها را به 2600 نفر در سطح ملی منتقل کرد.
ویدئو توصیه شده

استیو استگنر، مدیر عامل شرکت، در بیانیه ای اعلام کرد: "ما می دانستیم که رشد بی سابقه ما باعث شده است تا مکان های فروشگاه دوبلوت در بسیاری از بازارهای ما منجر شود." "در حال حاضر، با بازسازی عملیات و مالی ما، مکان های مناسب فروشگاه را برای نه تنها در خدمت مشتریان خود ترجیح می دهیم، بلکه در جهت رشد رشد آینده نیز هستیم."

شرکت تشک، که در سال 1986 با یک فروشگاه کوچک در Sharpstown آغاز شد، تبدیل به شرکت کننده غالب در صنعت بسته بندی ایالات متحده با فروش 3.2 میلیارد دلار و 9،500 کارمند شد. در حالی که این شرکت ده ها تن از رقبا را در اختیار داشت، خردهفروشی تحت تاثیر بدهی هایش، افزایش تعداد فروشگاه ها و هزینه های رو به رشد عملیات و بازخرید آنها انجام شد.

در همان زمان، شرکت تشک با رقابت رو به رشد رقبای آنلاین مواجه شد که تشک های فوم ارزان تر را عرضه می کند. شرکت ساختمانی فستیوال می گوید زمانی که کنگلومرا خرده فروشی آفریقای جنوبی برای به دست آوردن این شرکت در سال 2016 3.8 میلیارد دلار برای خرید این شرکت پرداخت کرد، Steinhoff سال گذشته در یک رسوایی مالی حسابداری وارد شده بود، که موجب شد تا مسائل مالی کمپانی Mattress را در بر داشته باشد.

شرکت تشک، در ضبط ورشکستگی اولیه خود، اعلام کرد که 3.2 میلیارد دلار بدهی دارد. روشن نیست که چه مقدار بدهی شرکت در روند ورشکستگی ریخته شده است. شرکت تشک به سرعت پاسخی برای درخواست نظر نداد.

در طول 48 روز، شرکت تشکی از ورشکستگی ظهور کرد، که در مدت زمان انتظار انتظارات شرکت بود. فصل 11 ورشکستگی اجازه می دهد تا شرکت ها برای بازسازی عملیات و امور مالی در حالی که محافظت از آنها را از طلبکاران.

شرکت تشک با AlixPartners به ​​عنوان مشاور مالی خود، Guggenheim Securities به عنوان مشاور بازسازی و سیدلی آستین به عنوان مشاور قانونی خود مشغول به کار بود. A & G Realty Partners استخدام شد تا فروشگاه ها را خاموش و مجددا اجاره کند. بارکلیز تامین مالی خروج را برای خرده فروش تنظیم کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ
  • fateme kahrizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی